میزبانی منطقه ۶ اصفهان از ده‌ها هزار زائر در مراسم تشییع‌ سردار شهید زاهدی

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان و میزبانی منطقه ۶ شهرداری اصفهان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

محمدعلی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت چند تن از فرماندهان سپاه قدس در سوریه اظهار کرد: در این حادثه تروریستی سردار محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان مقتدر، دلاور و با درایت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و هم‌نسل شهیدان حسین خرازی و مصطفی ردانی‌پور به شهادت رسید.

وی افزود: بی‌شک حمله به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نشان از قدرت دشمن نیست، بلکه نشان از ناتوانی و زوال دشمن است و زمان نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک خواهد کرد.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان و میزبانی منطقه ۶ شهرداری اصفهان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، سردار محمدرضا زاهدی و دیگر هم‌رزمان او عصر دوشنبه، سیزدهم فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسئولیت فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

او متولد یازدهم آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود، همچنین در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را به‌وسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف ۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین‌الله، رئیس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی، جانشین سردار زاهدی در شمار این شهدا هستند.

پیکر سردار شهید زاهدی عصر روز گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد و پس از استقبال باشکوه مسئولان کشوری و لشکری استان برای وداع دوستان و بستگان آن شهید به مصلای نماز جمعه رهنان که زادگاه وی بود، انتقال یافت.

مراسم وداع با سردار شهید زاهدی امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمع بسیاری از هم‌رزمان و مردم داغ‌دیده اصفهان برگزار شد.

کد خبر 742216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.