جوانانی که شهید زاهدی تربیت کرد انتقام او را با قوت دنبال خواهند کرد

هم‌رزم شهید زاهدی گفت: جوانانی که شهید زاهدی تربیت و سازماندهی کرد، انتقام او و شهدای همراه او را با قوت دنبال خواهند کرد و انتقام سختی را از دشمن صهیونیست کودک‌کش خواهند گرفت.

سردار حمید محمدی صبح امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در مراسم تشییع شهیدالقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سردار زاهدی یکی از فرماندهان غیور و مجاهد دوران دفاع مقدس بود که من نیز در آن دوران به عنوان یک بسیجی در خدمت این سردار بزرگوار بودم.

وی افزود: من شاهد بودم که شهید زاهدی قبل از عملیات کربلای ۴ و کربلای ۵ مجروح بود و با وجود جراحاتی که داشت در موقعیت شهید باغبانی در یک چادر با گشاده‌رویی و لبخند با رزمندگان برخورد می‌کرد؛ بعضی از بچه‌ها را دور خود جمع می‌کرد و به آن‌ها روحیه و نشاط می‌داد تا برای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ آمادگی لازم را داشته باشند و پس از آن مسئولیت‌های گوناگونی داشت تا اینکه مسئولیت دفاع از حرم و شیعیان لبنان و سوریه را بر عهده گرفت.

معاون عملیات قرارگاه سیدالشهدا و هم‌رزم شهید زاهدی تاکید کرد: در این دوران نیز این شهید بزرگوار تحت مدیریت‌های بی‌آلایش و رهبری خود در جبهه مقاومت توانست این جبهه را به‌خوبی سازماندهی کند و مطمئن باشید تأثیر افرادی که ایشان تربیت کردند، با خون این شهید صد برابر با زنده بودن این شهید تفاوت خواهد داشت.

وی با یادآوری هم‌زمانی شهادت سردار زاهدی با شهادت امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: جوانانی که شهید زاهدی تربیت و سازماندهی کرد، انتقام او و شهدای همراه او را با قوت دنبال خواهند کرد و جوانان امت حزب‌الله انتقام سختی را از دشمن صهیونیست غاصب و کودک‌کش خواهند گرفت.

کد خبر 742095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.