انتخابات الکترونیک شیوه‌ای کارآمد، قابل اعتماد، موفق و سریع برای آینده است

منتخب مردم شهرستان لنجان در مجلس دوازدهم گفت: انتخابات الکترونیک شیوه‌ای کارآمد، قابل اعتماد، موفق و سریع برای آینده است و دلیلی وجود ندارد که همچنان در شیوه سنتی برگزاری انتخابات بمانیم و از محاسن روز استفاده نکنیم.

اکبر پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از مردم لنجان برای حضور پرشور پای صندوق‌های رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی در دوره دوم انتخابات مجلس پای کار آمدند و به بهترین شکل ممکن مأموریت خود را انجام دادند.

وی درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در این مرحله افزود: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک را بسیار مفید می‌دانم، چرا که چابکی خاصی به انتخابات می‌دهد، لازم است از تکنولوژی‌های روز استفاده کنیم و در دوره‌های بعدی انتخابات در کشور این شیوه را کامل‌تر و برای مردم قابل اعتمادتر کنیم.

منتخب مردم شهرستان لنجان در مجلس دوازدهم ضمن تاکید بر آماده‌سازی بستر برگزاری انتخابات الکترونیک ابراز کرد: باید به مردم این اطمینان را داد که برگزاری انتخابات الکترونیک، روشی قابل اعتماد است و در آینده از این نوع انتخابات در سراسر کشور بیشتر بهره ببریم.

پولادی خاطرنشان کرد: انتخابات الکترونیک شیوه‌ای کارآمد، قابل اعتماد، موفق و سریع برای آینده است و دلیلی وجود ندارد که همچنان در شیوه سنتی برگزاری انتخابات بمانیم و از محاسن روز استفاده نکنیم، بنابراین باید از این روش حمایت کرد تا شکل کامل‌تر آن در کشور اجرایی شود.

کد خبر 752824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.