رئیس‌جمهور: رهنمودهای مراجع و علما را چراغ راه دولت مردمی می‌دانیم

رئیس‌جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و بابصیرت استان قم از دولت مردمی و بزرگواری علما و مراجع عظام تقلید گفت: این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از استقبال گرم مردم قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید اظهار کرد: دولت مصمم است با رفع موانع و اجرای طرح‌های معطل‌مانده، شکوفایی هرچه بیشتر استان قم را محقق کند و بر مطالبات مردم آن جامه عمل بپوشاند.

روی افزود: به پاس استقبال گرم و پرشور مردم آگاه، انقلابی و با بصیرت استان قم از دولت مردمی و لطف و بزرگواری ویژه علما و مراجع عظام تقلید، لازم می‌دانم به نمایندگی از دولت مردمی، صمیمانه از این حضور دلگرم‌کننده، قدردانی و سپاسگزاری کنم.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: بی‌شک این حمایت‌های محبت‌آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است، توان و انگیزه دولت را برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم و حل مشکلات آنان، مضاعف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر پربرکت علاوه بر زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) در روز ولادت آن بانوی با کرامت، بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست، بازدید و بهره‌برداری از چندین طرح اقتصادی و عمرانی به ویژه طرح‌های ساخت مسکن، توفیق دیدار و تبادل نظر با مراجع عظام حاصل شد؛ همچون همیشه حمایت‌ها، فرمایشات و رهنمودهای الهام‌بخش آنان را قوت قلب و چراغ راهی برای دولت مردمی می‌دانیم و آن را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت مردمی قرار خواهیم داد.

آیت‌الله رئیسی در پایان بار دیگر از گروه‌های مختلف مردم متعهد، استاندار و دیگر مدیران جهادی استان، طلاب و فضلای مدرسه فیضیه قم، دانشجویان، تولیت آستان مقدسه، ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی قدردانی کرد.

کد خبر 752906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.