مردم اصفهان بدانند تقاص بزرگی از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت

هم‌رزم شهید زاهدی گفت: ملت ایران و مردم اصفهان بدانند همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تقاص بزرگی از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت.

سردار عوض شهابی‌فر صبح امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در مراسم تشییع شهیدالقدس، سردار حاج علی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روحیه حماسی و شهیدپروری مردم اصفهان اظهار کرد: مردم ولایتمدار و مجاهد اصفهان همواره امثال مردان بزرگی چون شهیدان زاهدی، خرازی و کاظمی را پرورش دادند و شهدای بزرگی را تقدیم اسلام کردند.

وی افزود: شهید زاهدی یکی از فرماندهان بنام ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اخلاق، تدین، ولایتمداری، مجاهدت، ازخودگذشتگی، اخلاص و شب‌زنده‌داری زبانزد خاص و عام بود و در مسئولیت‌های مختلفی مانند لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، لشکر ۱۶ قدس، تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع)، فرماندهی نیروی هوایی و فرماندهی نیروی زمینی سپاه، مسئول عملیات کل سپاه پاسداران، در سه دوره به عنوان فرمانده محور مقاومت ایران در لبنان و نیز مشاور نظامی بزرگ در سوریه و عراق بود که توسط رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل غاصب به شهادت رسید.

هم‌رزم شهید زاهدی تاکید کرد: ملت ایران و مردم اصفهان بدانند همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تقاص بزرگی از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: راه این مرد بزرگ ادامه داد و از خدای بزرگ می‌خواهیم در این راه همه ما خدمت‌گزاران نظام و سربازان ولایت نیز همچون شهید زاهدی به شهادت برسیم و در کنار این شهید و دیگر شهدای اصفهان ماوا بگیریم.

کد خبر 742086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.