آغاز هفته جدید با رگبار و رعدوبرق / اهواز و شهرکرد گرمترین و سردترین مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق از شنبه در مناطقی از کشور گفت: امروز و فردا، اهواز با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱- و ۱ درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز جو آرامی در کشور خواهیم داشت و از بعدازظهر شنبه در مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، یکشنبه در شمال غرب، بعضی نقاط غرب و جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، ورزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا، اهواز با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱- و ۱ درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان کشور هستند، افزود: دوشنبه بارش در شمال غرب و جنوب غرب تشدید می‌شود و علاوه بر مناطق ذکر شده، در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: تا روز جمعه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور انتظار می‌رود و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۲ سانتی‌گراد است و روز شنبه، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 741803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.