بحران اقتصادی کشور با مشارکت مردم رفع می‌شود

دستیار استاندار خراسان شمالی در مردمی‌سازی دولت با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: بحران اقتصادی کشور با مشارکت مردم رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حمید نظریان امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در نشست با رابطان مردمی‌سازی دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: هویت این جمع مردمی‌سازی و مشارکت مردم در امور دولت است، بنابراین برای تحقق این مهم مدیران باید باورمند باشند که دستیاران مردمی‌سازی با مطالبه‌گری در ادارات می‌توانند به تحقق این موضوع کمک کنند.

وی افزود: نگاه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به امر مردمی‌سازی دولت تغییر کند و در این حوزه برخی از مدیران پیشرو هستند.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: نام‌گذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم نشان از نگاه باورمندانه نظام و دولت به این موضوع است.

نظریان با تاکید بر اینکه قدرتمندترین دولت‌ها بدون حضور مردم نمی‌توانند کار خود را پیش ببرند، عنوان کرد: مشارکت مردم باید رخ دهد زیرا راه علاج خروج از بحران اقتصادی، مردم هستند.

وی با بیان اینکه باید هویت دستیاران مردمی‌سازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید تبیین شود، گفت: فعالیت‌های این مجموعه، بسیار وسیع و گسترده است که نیاز به تبیین دارد.

دستیار استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه هدف مردمی‌سازی تقسیم قدرت با کمک مردم است، افزود: در حوزه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت می‌توان از ظرفیت مردم بهره‌مند شد.

نظریان در امر مردمی‌سازی دولت اضافه کرد: حداقل انتظار ما فعال شدن کار ویژه توسط دستگاه‌های اجرایی در امر مردمی‌سازی تا یک هفته آینده است تا از این طریق نقشه راه ترسیم شود.

کد خبر 741363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.