آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم‌شهر و محور شهریار - تهران در برخی مقاطع سنگین است.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات استان کرمان، جنوب یزد، شرق لرستان و جنوب استان مرکزی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه این وضعیت در ارتفاعات استان کرمان، ارتفاعات شمال شرق فارس، بعضی مناطق در جنوب یزد و بعضی مناطق شرق سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه و شنبه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف تا ابری است و از اواخر روز شنبه، به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در مناطقی از شمال غرب کشور و نیمه غربی سواحل دریای خزر، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه با نفوذ این سامانه در نوار غربی کشور، شمال غرب دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر، بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا اواخر روز جمعه، شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کد خبر 741286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.