ثبت ۵۰۲ میلیون تردد جاده‌ای در ۱۹ روز اخیر / ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی شهرها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: از بیست‌وچهارم اسفند تا سیزدهم فروردین، تعداد ترددهای نوروزی در مجموع به ۵۰۲ میلیون تردد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد شیرانی درباره آخرین میزان سفرهای نوروزی اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا سیزدهم فروردین، تعداد ترددهای نوروزی در مجموع به ۵۰۲ میلیون تردد رسید که روزانه به صورت میانگین ۲۶.۵ میلیون تردد در جاده‌های کشور داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت مناسبی را در جاده‌های کشور شاهد هستیم، اما در ورودی برخی شهرها، ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره ترافیک ورودی پایتخت ادامه داد: از ابتدای صبح امروز در محورهای ورودی شهر تهران، در آزادراه کرج-تهران و شهریار-تهران ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیشتر مسافران نوروزی به شهر مبدا خود بازگشته‌اند، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، ۱۲۰ هزار خودرو مسافر در استان مازندران، ۱۱۰ هزار خودرو در گیلان و ۴۷ هزار خودرو در خراسان رضوی هنوز حاضر هستند که انتظار داریم تا آخر هفته به شهرهای خود بازگردند.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی پلیس تا امروز چهاردهم فروردین ادامه داشت و از امروز تا پایان هفته نیز همکاران پلیس در تمام معابر حضور دارند تا خدمات مناسبی را به هموطنان ارائه کنیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: به هم‌وطنانی که هنوز از سفر بازنگشته‌اند توصیه می‌شود قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت و با مدیریت زمان سفر خود به کاهش ترافیک کمک کنند.

شیرانی افزود: نیاز است که هم‌وطنان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را قبل از سفر بررسی کنند، رانندگان می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۲۰ راهور و ۱۴۱ راهداری یا مراجعه به وبگاه پلیس راهور، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند.

کد خبر 741091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.