آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین / تردد روان در محورهای چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک وجود دارد و بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان دیده می‌شود.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین / تردد روان در محورهای چالوس و هراز

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نواحی مرکزی کرمان، بعضی نقاط شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه در بعضی نقاط استان‌های مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی کرمان و ارتفاعات مرکزی البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب یزد، جمعه در شمال شرق کشور و شنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، در بعضی از ساعات بارندگی، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهیم داشت و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 741026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.