مهم‌ترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهم‌ترین اخبار روز گذشته _دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در زیر اشاره شده است.

مدارس و خوابگاه‌ها از چرخه اسکان مسافران نوروزی در اصفهان خارج شد

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و لزوم آماده‌سازی مدارس و خوابگاه‌ها، از شب گذشته مدارس و خوابگاه‌ها از چرخه اسکان خارج شده است.

ارتقای ایمنی مسافران در باغ فدک با پهپاد کاوشگر آتش‌نشانی اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اضافه شدن یک فروند پهپاد مجهز به دوربین ترمال حرارت‌سنج به ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی، رصد حرارت داخل چادرهای مسافران شب‌خواب در باغ فدک از این طریق انجام می‌شود که خدمت جدیدی برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی بوده است.

جمع‌آوری ۱۲۰ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ دوازدهم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ سیزدهم فروردین سال جاری ۱۲۰ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

افزایش زمان فعالیت ستاد خدمات سفر اصفهان در ۱۴۰۳/ فعالیت کارکنان خدمات شهری در ۳ شیفت

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تمام کارکنان خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر در ایام نوروز در سه شیفت کاری همراه با نظارت مسئولان، در حال فعالیت در سطح شهر هستند و تلاش می‌کنند تا نظافت شهر به‌خوبی اجرا شود.

برپایی ۸۰ تخته چادر مسافران در ورزشگاه امیریه طی ۴ شب

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه امیریه نوروز ۱۴۰۳ به مدت چهار شب در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت، گفت: این ورزشگاه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و ۸۰ تخته چادر مسافران در آن برپا شده است.

کد خبر 740931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.