مصدومیت ۱۸ نفر در پی حوادث رانندگی رخ داده / غرق شدگی دختربچه ۸ ساله در باغ بهادران

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدومیت ۱۸ نفر در پی حوادث رانندگی رخ داده و غرق شدگی دختربچه هشت ساله در باغ بهادران خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای چند خودرو در اتوبان نطنز - کاشان ساعت ۰۲:۳۷ امروز _دوشنبه سیزدهم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و چهار واحد امدادی اورژانس به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۱۲ نفر شامل شش مرد ۲۲ تا ۶۵ ساله، پنج زن ۲۳ تا ۴۰ ساله و یک دختربچه چهار ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های خاتم‌الانبیای نطنز و گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه واژگونی ال ۹۰ در جاده دلیجان - میمه ساعت ۰۷:۲۱ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی اورژانس به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

عابدی ادامه داد: شش نفر شامل چهار زن و دو کودک پسر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان حضرت محمد میمه منتقل شدند.

وی گفت: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه در کرچگان باغ بهادران ساعت ۱۱:۳۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: یک دختربچه هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

کد خبر 740861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.