پیش‌بینی بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت / وزش باد در شمال شرق و شرق شدت می‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت برای بعضی از مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان، نیمه شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بعضی نقاط کرمان و ارتفاعات مرکزی البرز، در بعضی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط مذکور طی روز سه‌شنبه در نواحی مرکزی کرمان، بعضی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس، چهارشنبه در بعضی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات مرکزی البرز انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر همین اساس طی روز پنجشنبه در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب یزد و ارتفاعات مرکزی البرز و جمعه در شمال شرق کشور در بعضی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه در دو روز آینده در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف به تدریج افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۷ سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، بعدازظهر وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 740793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.