مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _یکشنبه دوازدهم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

نصف‌جهان رنگ و بوی «علوی» گرفت / تعطیلی ۲ روزه تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سیزدهم فروردین سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) شده است، از این‌رو فضای شهر معنوی و مذهبی اصفهان متفاوت و رنگ و بوی «علوی» به خود گرفته است.

اصفهان در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سنگ تمام گذاشت

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی و هماهنگی‌های لازم جهت موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین ماه و مقارن با عید سعید فطر انجام شده است، گفت: اصفهان در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سنگ تمام گذاشته است.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان و مسافران تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در طول سال نیز خدمات بهینه‌ای ارائه کنیم.

حضور ۵۵ آتش‌نشان در باغ فدک برای حفظ ایمنی مسافران نوروزی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که روزانه ۱۸۵ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۵۵ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

۲۶ دست‌فروش در اصفهان هدایت و ساماندهی شدند

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ یازدهم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ دوازدهم فروردین سال جاری هدایت و ساماندهی هشت متکدی و ۲۶ دست‌فروش در این شهر انجام شد.

اسکان حدود ۴۵ درصد مسافران نوروزی اصفهان در مدارس آموزش و پرورش

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۵۵ هزار نفر مسافر نوروزی در اصفهان اسکان پیدا کردند، گفت: حدود ۴۷۰ هزار نفر (۴۵ درصد) در مدارس آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

افزایش رضایتمندی مسافران و مسئولان از ارائه خدمات در باغ فدک

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تفاوت‌ها و تغییرات در مسیر به‌روزرسانی خدمات باغ فدک نه تنها برای مسافران و شهروندان، بلکه برای مسئولان نیز ملموس و چشمگیر بوده است.

کد خبر 740769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.