اهتزاز پرچم امیرالمومنین (ع) در صفه/ اعلام ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی در ۱۹ رمضان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز شب‌های پرفیض قدر، پرچم شهادت امیرالمومنین علی (ع) در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد، همچنین فعالیت اماکن تحت مدیریت شرکت در شب نوزدهم رمضان تا ساعت ۲۲:۰۰ تداوم خواهد داشت.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز لیالی قدر ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از جمله اقدامات فرهنگی ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان که ذیل رسالات و فعالیت‌های خود در یک سال اخیر انجام داده، می‌توان به برج پرچم با هدف پاسداشت فرهنگی دینی، ملی و هویت بخش در بام اصفهان اشاره کرد.

وی افزود: با احداث این برج پرچم ۵۰ متری، تاکنون رویدادهای مختلف و متعدد ملی مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم و با همراهی ویژه پرسنل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز شب‌های با برکت قدر در نوروز سال جاری تاکید کرد: در همین راستا امروز _دهم فروردین_ پرچم شهادت امیرالمومنین (ع) در مجتمع گردشگری صفه به اهتزاز درآمد.

ساکت با بیان اینکه پیش از این پرچم ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در این مجموعه برافراشته شده بود، گفت: به‌منظور بهره‌مندی کامل گردشگران و شهروندان شریف از فیوضات الهی شب‌های قدر، ساعت فعالیت اماکن تحت مدیریت این شرکت، تله کابین صفه، بولینگ صفه و شهر رویاها، روز جمعه _دهم فروردین_ سال جاری تا ساعت ۲۲:۰۰ تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: مطابق با اعلام کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر، به‌منظور پاسداشت اشعار دینی و به‌مناسبت شهادت امام علی (ع)، اماکن تحت مدیریت این شرکت و ابرسازه‌های تفریحی این مجموعه در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین سال جاری تعطیل است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مطابق با مصوبه مذکور، مسیرهای ورودی به مجتمع گردشگری صفه مسدود خواهد بود.

کد خبر 740289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.