اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان از مرز یک میلیون نفر گذشت

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تاکنون اسکان بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار مسافر و گردشگر در شهر اصفهان انجام شده است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شانزدهمین شب از اسکان مسافران و گردشگران تمام مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شب گذشته اسکان بیش از ۸۳ هزار نفر بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای و در سلامت کامل انجام شد، افزود: در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از ۵۵۰۰ نفر و در مدارس آموزش و پرورش بیش از ۴۶ هزار نفر اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در این شب ارائه خدمات اسکان را همچون شب‌های گذشته انجام دادند و مورد استفاده گردشگران و مسافران قرار گرفتند.

شفیعی با بیان اینکه در باغ فدک شب گذشته ۸۹۰ خودرو پذیرش شد، گفت: با توجه به پایان موج دوم سفرها روند اسکان گردشگران کاهشی شده و پیش‌بینی‌های لازم جهت موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تاکنون اسکان بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار مسافر و گردشگر در شهر اصفهان انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه بیست‌وچهار ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 740273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.