کاهش ۲۰ درصدی سرقت در اصفهان / ۷۹۰ سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کاهش ۲۰ درصدی در مجموع سرقت‌های رخ داده طی مدت ۱۰ روز ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: براساس آمارهای به‌دست آمده از ابتدای فروردین سال جاری تا به امروز مجموع کل سرقت‌های رخ داده در استان، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت شاهد کاهش ۷ درصدی سرقت منزل، کاهش ۲۳ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۲۴ درصدی سرقت اماکن، کاهش ۸ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۲۲ درصدی موتورسیکلت، کاهش ۱۶ درصدی سرقت احشام و کاهش ۶۶ درصدی سرقت‌های خشن بودیم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: به منظور ارتقای امنیت و آرامش بین شهروندان و مسافران نوروزی گشت‌های کمین و شکار به‌صورت خودرویی، موتوری و پیاده در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شدند که اقدامات خوبی را در زمینه کنترل و نظارت بر محلات و دستگیری سارقان و مجرمان در این مدت انجام دادند.

ترکیان اجرای طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب، تعیین جغرافیای جرم و گشت‌زنی در راستای پیشگیری از انواع سرقت‌ها و شناسایی سارقان خودرو و داخل خودرو در حاشیه اماکن تفریحی را از جمله اقدامات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان برشمرد و گفت: در این مدت ۷۹۰ سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 740256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.