مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از تعطیلی تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین سال جاری خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت شب‌های پُر فیض قدر ماه مبارک رمضان و تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: طبق اعلام قبلی با توجه به مصادف شدن روز ۱۳ فروردین با روز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و در راستای تعظیم شعائر دینی و اسلامی تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است.

وی افزود: طبق اعلام مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، با توجه به همزمان شدن این ایام با شب قدر تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان، روز دوازدهم فروردین نیز تعطیل است و باید به اطلاع شهروندان و گردشگران برسانیم تمام ورودی‌های ناژوان نیز از شب دوازدهم فروردین مسدود می‌شود.

قائلی ادامه داد: ضمن تشکر از همکاران خود در مراکز گردشگری و بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات تفریحی در عرصه ناژوان به جهت خدمات رسانی‌های بی‌وقفه این عزیزان به شهروندان و گردشگران، برای بهره‌مندی همکاران از فیض ادعیه و شب زنده‌داری شب‌های قدر ساعت فعالیت تمام مراکز گردشگری در ایام منتهی به شب‌های پُر فیض قدر یعنی روزهای جمعه و سه شنبه دهم و چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ تا اذان مغرب و عشا است.

وی اظهار کرد: در سایر ایام تا تعطیلات عید سعید فطر، ساعت کاری مراکز گردشگری و تفریحی ناژوان طبق اعلام قبلی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در مرکز گردشگری باغ پرندگان ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر و در مرکز گردشگری باغ نورانی گل رز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۰۰ است.

کد خبر 740166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.