مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز نهم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه لازم است اقدام نمادین پهپادی شهرداری اصفهان برای به صفر رساندن مرگ و میر ناشی از گاز مونوکسید کربن به دیگر مناطق کشور معرفی شود، گفت: از مشارکت مردم در رونق صنعت گردشگری حمایت می‌کنیم.

اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ استان اصفهان بعد از استان فارس میزبان بیشترین تعداد گردشگر در کشور بوده است، گفت: لازم است سال آینده بازارچه صنایع دستی در مجموعه باغ فدک راه‌اندازی شود تا بتوانیم ضمن پذیرایی از میهمانان نوروزی، صنایع دستی اصفهان را نیز به آن‌ها معرفی کنیم.

امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در نظر است کمپ گردشگری در شرق منطقه اصفهان سال آینده راه‌اندازی و امکانات لازم برای اسکان مسافران در آن فراهم شود.

اسکان بیش از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۸۰ هزار مسافر در ۱۱۵ هتل سطح شهر اسکان پیدا کرده‌اند و طی هفته گذشته حدود ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌ها اشغال بود.

۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند / رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تاکنون ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر خود به این کلان‌شهر رضایت داشته‌اند و کاخ چهلستون، منارجنبان و چهارباغ بیشتر آمار بازدید را بین امکان گردشگری به خود اختصاص داده است.

استفاده از پهپاد کاوشگر برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اضافه شدن یک فروند پهپاد مجهز به دوربین ترمال حرارت‌سنج به ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی، رصد حرارت داخل چادرهای مسافران شب‌خواب در باغ فدک از این طریق انجام می‌شود که خدمت جدیدی برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.

راهنمایی ۳۱۳ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ هشتم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ امروز (پنجشنبه) ۳۱۳ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است و اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند، اقدام می‌کنند.

جابه‌جایی ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان / آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تشریح ترددهای مسافران از پایانه‌ها در ایام نوروز گفت: پیک دوم سفرها همزمان با ایام لیالی قدر در حال آغاز است که عمده این سفرها به سمت مشهد مقدس صورت می‌پذیرد.

جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: جاده الفت ناژوان از سمت میدان سهروردی به سه‌راه تربچه و خیابان لوله تا عید فطر یک‌طرفه شد.

کد خبر 740062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.