اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام خسته نباشید به جاده امین آباد در جیلان آباد سمت فرود گاه هم زحمت بکشید ید و رسید گیری کنید خیلی ممنون
  • سعید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    لطفا لطفا به گوش اقای استاندار برسانید این جاده بهارستان به اصفهان بسیار خطرناک و افتضاحه نه حریم مناسب عرض کم جاده فاقد اسفالت و خط کشی تردد کامیونها و ترافیک سنگین همیشگی ابن جاده باید تعریض بشه مترو بهارستان هم که دیگه فسیل شده
  • احمد US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    درود بر شما درسته سوالم به مطلب راجع به افتتاح رینگ مربوط نمیشه ولی کاش با وجود بودن باغ رضوان شهرکهای صنعتی در منطقه سجزیی وشهرکهای صنعتی جاده فرودگاه و پایگاه هشتم شکاری وامامزاده حضرت شاه کرم برادر امام رضاع فکری به حال متروی اون منطقه میکردند تشکر از دست اندر کاران