اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ استان اصفهان بعد از استان فارس میزبان بیشترین تعداد گردشگر در کشور بوده است، گفت: لازم است سال آینده بازارچه صنایع دستی در مجموعه باغ فدک راه‌اندازی شود تا بتوانیم ضمن پذیرایی از میهمانان نوروزی، صنایع دستی اصفهان را نیز به آن‌ها معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: برای ما افتخار است که نوروز ۱۴۰۳ استان اصفهان بعد از استان فارس میزبان بیشترین تعداد گردشگر بوده که میزان رضایتمندی بالای میهمانان نوروزی از امکانات، آرامش و امنیت موجود در سطح شهر از جمله دلایل حضور بی‌نظیر گردشگران بوده است.

وی با اشاره به امکانات ویژه مجموعه گردشگر پذیر فدک افزود: با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و روزه‌داری برخی مسافران، بهتر است روزهای ارائه خدمات به گردشگران را بیشتر کنیم تا بتوانند مدت بیشتری را در اصفهان بگذرانند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری اصفهان برای فراهم کردن این امکانات و نیز قدردانی از سازمان زیباسازی برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های شب‌های زیبا در باغ فدک، ابراز کرد: هر سال نواقص سال قبل را جبران کرده‌ایم، اما نوروز ۱۴۰۳ تسهیلات ویژه مسافران وضعیت بسیار مطلوب‌تری داشت.

وی از مجموعه عوامل آموزش و پرورش، اماکن ورزشی و حسینیه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی شهر اصفهان قدردانی کرد و ادامه داد: مجموعه خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، به رونق اقتصاد گردشگری در اصفهان کمک خواهد کرد.

شریعتی با تاکید بر اینکه امکانات ارائه شده به گردشگران در اصفهان در حد مورد نیاز و با کمترین قیمت بوده است، گفت: لازم است سال آینده مکانی به عنوان رخت‌شوی‌خانه و خشکشویی نیز برای مسافران در نظر گرفته شود و در کنار آن بازارچه صنایع دستی راه‌اندازی شود تا بتوانیم ضمن پذیرایی از میهمانان نوروزی، صنایع دستی اصفهان را نیز به آن‌ها معرفی کنیم.

کد خبر 739865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.