مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز هشتم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به پیشرفت خوب شرایط ساختاری، کالبدی و فیزیکی باغ فدک نسبت به سال‌های گذشته، به‌نظر می‌رسد این باغ از یک مجموعه اقامتگاهی موقت به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است.

خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است / لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال جاری اقدامات خوبی در شهر اصفهان به‌ویژه در مجموعه باغ فدک برای خدمت به مسافران انجام شده که در کشور بی‌نظیر است؛ یکی از پروژه‌ها دریاچه فدک بوده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

میزبانی شایسته از بیش از ۸۵ هزار مسافر نوروزی در «شهر زندگی»

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در سیزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران نوروزی، شهر زندگی میزبان بیش از ۸۵ هزار مسافر بود.

اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بررسی آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری نشان می‌دهد که ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان پیدا کرده‌اند.

جمع‌آوری ۱۳۷۳ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان طی ۷ روز

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ یکم فروردین سال جاری تا ساعت ۷:۰۰ هشتم فروردین سال جاری ۳۱۸ مورد تذکر، اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) و جمع‌آوری ۱۳۷۳ چادر مسافرتی انجام شده است.

۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک شب گذشته ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک و شش وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

بازدید ۸۵۰۰ گردشگر از پارک آموزشی حیات وحش صفه

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: پارک آموزشی حیات وحش صفه از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری پذیرای ۸۵۰۰ نفر گردشگر بوده است.

آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر در منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: برای موارد بحرانی همچون بارندگی‌ها که ممکن است تعداد مسافران از ظرفیت اسکان پیش‌بینی شده بیشتر شود، ورزشگاه‌هایی را در سطح این منطقه آماده کردیم تا بتوانیم رضایت‌مندی مسافران نوروزی را داشته باشیم.

کد خبر 739798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.