منطقه ۱۴ اصفهان با ۲ ورزشگاه مهیای اسکان مسافران نوروزی است

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ستاد اسکان این منطقه شامل دو سالن ورزشی سرپوشیده در ورزشگاه امام خمینی (ره) و بهمن است، همچنین این دو ورزشگاه حدود ۳۰۰ چادر خواب ظرفیت دارد و به امکانات اولیه از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، آشپزخانه و سیستم گرمایشی مجهز است.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان با توجه به اینکه در کمترین فاصله زمانی و مکانی با باغ فدک دارد، از این‌رو پس از باغ فدک در اولویت نخست اسکان قرار دارد.

وی افزود: در زمان‌های پیک مسافران نوروزی مراجعه‌کننده به باغ فدک و در زمان‌های دیگر که ظرفیت باغ فدک تکمیل شده است یا در مواقعی که امکان اسکان مسافران نوروزی در باغ فدک نیست، بلافاصله با هماهنگی و اعلام ستاد مرکزی خدمات سفر شهر، ستاد اسکان این منطقه عملیاتی می‌شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: ستاد اسکان این منطقه شامل دو سالن ورزشی سرپوشیده در ورزشگاه امام خمینی (ره) و بهمن است.

کریمی گفت: این دو ورزشگاه حدود ۳۰۰ چادر خواب ظرفیت دارد و به امکانات اولیه از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، آشپزخانه و سیستم گرمایشی مجهز است، همچنین هرشب نیز عوامل امدادی و آتش‌نشانی برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در این سالن‌ها مستقر هستند.

وی ادامه داد: هرشب بیش‌از ۳۰ نفر کارکنان شهرداری این منطقه در حال جابه‌جایی، اسکان و پذیرش مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 739788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.