میزبانی شایسته از بیش از ۸۵ هزار مسافر نوروزی در «شهر زندگی»

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در سیزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران نوروزی، شهر زندگی میزبان بیش از ۸۵ هزار مسافر بود.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سیزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران نوروزی، نصف‌جهان میزبان ۸۵ هزار و ۲۱۸ مسافر بود.

وی افزود: از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر در شهر گنبدهای فیروزه‌ای اسکان پیدا کرده‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های اسکان در بخش‌های خصوصی از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها استفاده شد، همچنین مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش و منازل استیجاری و خوابگاه‌های خودگردان نیز اسکان پیدا کردند.

شفیعی گفت: شامگاه گذشته درهای باغ فدک به‌روی گردشگران و مسافران نوروزی باز بود و بیش از ۵۴۰۰ نفر در این مجموعه به صورت چادرخواب اسکان پیدا کردند.

وی با بیان اینکه دو ورزشگاه امام خمینی (ره) و ولایت علاوه‌بر مجموعه باغ فدک در شمال و جنوب این کلان‌شهر آماده ارائه خدمات به مسافران است، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی افزایش گردشگران در موج دوم سفرها در اواخر هفته از مسافران و گردشگران درخواست می‌شود پیش از ورود به این کلان‌شهر، محل اسکان خود را انتخاب کنند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه بیست‌وچهارساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 739678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.