آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار و ولی آباد، سنگین است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و وانا هستیم.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است و بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و مازندران دیده می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی، در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در نواحی مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر، بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

کد خبر 739581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.