۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از برجا ماندن ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی رخ‌داده در آزادراه قزوین-رشت خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برجا ماندن ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت خبر داد و اظهار کرد: در این دو تصادف جاده‌ای که صبح امروز و شب قبل رخ داد، در مجموع ۱۹ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی اضافه کرد: شب پیش در تصادفی که بین دو خودروی رنو تندر ۹۰ و کیا ریو در کیلومتر ۵۰ آزادراه یادشده رخ داد، ۹ نفر از سرنشینان هر دو خودروی سواری مصدوم شدند و خوشبختانه در این سانحه رانندگی شاهد مرگ هم‌وطنان نبودیم.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین با بیان اینکه تصادف دوم به صورت زنجیره‌ای امروز صبح رخ داد، گفت: در این تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودروی مختلف به خاطر لغزندگی سطح جاده به هم برخورد کردند که در نهایت ۱۰ نفر از ۳۷ نفر سرنشینان این خودروها مصدوم و مجروح شدند.

اسماعیلی افزود: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین-رشت و هفت‌کیلومتر بعد از مکان تصادف اولی صورت گرفت که نقطه تصادف در پیرامون منطقه طارم رخ داد و شش نفر از مصدومان این تصادف را نیروهای اورژانس و مابقی این مصدومان را نیروهای امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان و مراکز درمانی انتقال دادند.

کد خبر 739414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.