اسکان بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در شهر گنبدهای فیروزه‌ای طی ۱۲ شب

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار مسافر در شهر گنبدهای فیروزه‌ای اسکان پیدا کرده‌اند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوازدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران نوروزی، نصف‌جهان میزبان بیش از ۹۲ هزار مسافر بود.

وی افزود: از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر در شهر گنبدهای فیروزه‌ای اسکان پیدا کرده‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: شامگاه گذشته بیش از ۹۰۰۰ نفر در هتل‌های سطح این کلان‌شهر اسکان پیدا کردند و از زمان شروع به کار ستاد بیش از ۶۳ هزار نفر در هتل‌ها اسکان پیدا کرده‌اند، همچنین تاکنون بیش از ۸۰۰۰ نفر در ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر ساکن شده‌اند.

شفیعی با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر در ۷۰۰۰ فضای آموزشی و در ۶۰۰ مدرسه مستقر شده‌اند، گفت: اسکان مسافران در منازل استیجاری انجام شده است و شب گذشته حدود ۱۵ هزار نفر از منازل استیجاری استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دمای هوا و به لحاظ رعایت ایمنی گردشگران با توجه به جمع‌بندی انجام شده در ستاد، ورودی‌های باغ فدک بسته شده است و گردشگران به سمت سالن‌های ورزشی و مکان‌های مسقف هدایت شده‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته در جلسه اضطراری با حضور مسئولان ستاد و کمیته‌های مربوطه از جمله جانشین ستاد خدمات سفر شهر، کمیته قضائی و انتظامی، کمیته ایمنی و حوادث، کمیته اسکان، مدیر منطقه ۷ شهرداری و سایر مسئولان با توجه کاهش دمای هوا تصمیم به بسته شدن درهای ورودی باغ فدک گرفته شد.

شفیعی با بیان اینکه ورود سالن‌های ورزشی و مکان‌های مسقف در چرخه اسکان و ارائه خدمات به گردشگران مصوب و اجرایی شد، گفت: سالن قدیم نمایشگاه‌های بین‌المللی، سالن امام خمینی (ره) واقع در منطقه ۴، ورزشگاه امیریه منطقه ۱۳ و ورزشگاه ولایت منطقه ۵ و ورزشگاه امام خمینی (ره) منطقه ۱۴ وارد مدار شد.

وی افزود: تا صبح امروز بدون هیچ‌گونه مشکل و حادثه‌ای، اسکان مسافران نوروزی در این کلان‌شهر رقم خورده و خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در حال انجام است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه بیست‌وچهارساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 739342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.