آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان وجود دارد.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است.

تردد روان در سایر محورهای کشور برقرار است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی دیده می‌شود.

محورهای هشتگرد - طالقان، پل زنگوله - بلده و مینودشت - پل بایلر مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در بعضی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان خواهد بود و سپس سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، امروز در بعضی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد و چهارشنبه علاوه بر شمال غرب کشور، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، وزش باد، بارش و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در بعضی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات، بارش برف انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه گستره بارش در بعضی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در بعضی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود؛ سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز خلیج‌فارس و چهارشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 739288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.