امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادرخوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد و مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادرخوابی مسافران در این کلان‌شهر است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه اقدامات برای استقبال از مسافران در بهار طبیعت و بهار قرآن در منطقه پنج شهرداری اصفهان به سه بخش فرهنگی، گردشگری و خدماتی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این منطقه افزود: به‌دلیل برودت هوا و تغییر شرایط جوی، برای اسکان مسافران با همراهی بخش خصوصی، ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر را برای ۱۳۰ اسکان خانواده آماده کردیم.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه گردشگری صفه از جمله جاذبه‌های این منطقه است.

کارگر گفت: ارائه بهترین نوع کیفیت خدمت و بهره‌مندی حداکثری مسافران از این خدمات، هدف نهایی مدیریت شهری است و امیدواریم خاطره‌ای خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذاریم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان امکان اسکان موقت چادرخوابی مسافران در مجموعه گردشگری صفه و پارک‌های حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد و مجموعه باغ فدک تنها محل برای چادرخوابی مسافران در این کلان‌شهر است، همچنین با توجه به تصمیم ستاد دائمی خدمات سفر شهر، ورزشگاه ولایت برای مواقع اضطراری مسافران در این منطقه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 739282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.