حرکت شرکت توسعه سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در عصری هستیم که به‌نظر می‌رسد باید گذارمان را از سمت ظرفیت‌های گردشگری سنتی و مرسوم به گردشگری خلاق ببریم، همچنین این روحیه را در شیوه مدیریتی کنونی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در بازدید از محورهای عملکردی مجتمع گردشگری صفه اظهار کرد: در عصری هستیم که به نظر می‌رسد باید گذارمان را از سمت ظرفیت‌های گردشگری سنتی و مرسوم به گردشگری خلاق ببریم.

وی افزود: روحیه، منش و روش مدیریتی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان وجود دارد، از خلق تصویر گرفته تا خلق جذابیت‌های جدید و متمایز در شهر اصفهان، ایجاد ارزش افزوده‌های مختلف در کنار جذابیت‌های اصلی و محوری، افزایش مطلوبیت زیرساختی و تفریحی همچون یک گل‌آرایی ساده تا توسعه پارکینگ خوب برای ارتقای رفاه حال خدمت‌گیرندگان، برگ برنده‌ای است که این شرکت بر آن تمرکز کرده و مورد تشویق مدیریت شهری در سطوح مختلف قرار گرفته است.

حرکت شرکت توسعه سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شاخص مدیریت شهری که باید برای توسعه ابرسازه‌های تفریحی صورت گیرد، تاکید کرد: توجه به تأمین مالی مورد نیاز این شرکت یکی از سیاست‌های سال جاری مدیریت شهری در بررسی بودجه سال جاری بود، از این‌رو امیدواریم درآمدها محقق و این بخش نیز به‌عنوان سرمایه به این مجموعه اضافه شود.

نباتی‌نژاد گفت: حرف ما آن است که بتوان سایر سرمایه‌گذاری‌ها و شیوه‌های نوین سرمایه‌گذاری را به کار گرفت؛ حتی سپرده سرمایه‌گذاری، سپرده آتی برای فرزندان در سرمایه‌گذاری و مدل‌های مختلف را باید در نظر داشت.

حرکت شرکت توسعه سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق

وی ادامه داد: بهره‌گیری مؤثر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند و مدعی فعالیت در حوزه گردشگری هستند که منابع و اعتبارات آن از خارج از حوزه گردشگری تأمین می‌شود، از موارد مهمی است که امیدواریم بتوانیم این بخش‌ها را به سمت توسعه سازه‌های تفریحی هدایت کنیم.

کد خبر 739153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.