۶۸ مورد تخلف برای ترمینال‌ها و مجتمع‌های خدماتی زنجان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۶۸ مورد تخلف برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترمینال‌ها و مجتمع‌های خدماتی ثبت شد.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا در زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی، اداره‌کل راهداری در دو محور راهداری و حمل و نقل اکیپ‌های فعال برای نظارت و نگهداری دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاران در ۳۲ راهدارخانه و ۴۰ اکیپ فعال است که شامل ۳۹۸ نفر از همکاران است، افزود: تخلفات سرعت غیرمجاز و تغییر لاین‌ها نیز مورد نظر است و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل نیز گشت‌های نظارتی برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترمینال‌ها و مجتمع‌های خدماتی وجود دارد، گفت: اگر مشکلی و نقصی در این حوزه وجود داشته باشد، احصا می‌شود که تاکنون میزان تخلف ۶۸ مورد بوده است.

قزوینیان گفت: همچنین پویش چشم به راهیم نیز در یکی از مجتمع‌های خدماتی در حال اجرا است و تا سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در این پویش اداره کل راهداری قصد دارد که فرهنگ استراحت در طول رانندگی را ایجاد کنند تا از بروز تصادفات جلوگیری شود.

کد خبر 738861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.