ظرفیت‌های گردشگری نصف جهان در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است

معاون اداره کل روابط‌ عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری این کلان‌شهر در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است، افزود: این اپلیکیشن به راحتی روی تمام گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، همچنین لیست تمام مراکز اقامتی و مراکز صرف غذا شهر همراه با نقشه و مسیریاب در این اپلیکیشن مشخص شده است.

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر اصفهان هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

وی افزود: تعداد زیادی از مسافران جنوب کشور که قصد مسافرت به شهرهای شمالی را دارند، با توجه به قرارگیری اصفهان در مرکز کشور، به این کلان‌شهر سفر می‌کنند، همچنین مسافران شمال کشور نیز در مسیر خود به سمت جنوب، در این کلان‌شهر توقف دارند.

معاون اداره کل روابط‌عمومی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این کلان‌شهر به‌دلیل جذابیت‌ها و خاصیت‌های متنوع هرسال مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان و مهمانان خارجی است.

مطیعی‌فرد گفت: ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از جمله ستادهایی بود که نسبت به شهرهای دیگر با برنامه‌ریزی بهتری عمل کرده است و دغدغه خدمت به مسافران و ایجاد شرایط خوب برای میزبانی از مسافران نوروزی را دارد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر ادامه داد: نیروهای اطلاع‌رسانی در این کمیته فعالیت می‌کنند و آن‌ها پاسخگو سوالات و دغدغه‌های مسافران در ستادهای هدایت شهر هستند.

معاون اداره کل روابط‌عمومی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال جاری سه ستاد هدایت در ورودی‌های شهر از جمله ستاد هدایت کیمیا از سمت شمال، ستاد هدایت منطقه ۶ (سپاهان شهر) و ستاد هدایت منطقه ۲ (مجاور شهرک بختیار دشت) پیش بینی شده است.

نیروهای اطلاع‌رسانی با کاورهای مشخصی در راستای پاسخگویی به سوالات مسافران در نقاط مختلف شهرمستقر شده‌اند

مطیعی‌فرد گفت: نیروهای اطلاع‌رسانی به‌صورت ۲۴ ساعته در این ستادها مستقر شده‌اند و مسافران با مراجعه به این افراد از ظرفیت‌های اسکان، گردشگری، تفرجگاهی و سایر ظرفیت‌های دیگر شهر مطلع می‌شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری شهر در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است، افزود: این اپلیکیشن به راحتی روی تمام گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، همچنین لیست تمام مراکز اقامتی و مراکز صرف غذا شهر همراه با نقشه و مسیریاب در این اپلیکیشن مشخص شده است.

معاون اداره کل روابط‌عمومی شهرداری اصفهان تاکید کرد: کمیته اطلاع‌رسانی بروشورهایی طراحی کرده است که در آن نشانی اپلیکیشن از طریق کیوآر کد در اختیار مسافر قرار می‌گیرد و اطلاعات کلی شهر در این بروشور وجود دارد، همچنین نیروهای اطلاع‌رسانی این بروشورها را همراه با توضیحات تکمیلی بین مسافران پخش می‌کنند.

مطیعی‌فرد گفت: نیروهای اطلاع‌رسانی با کاورهای مشخصی در راستای پاسخگویی به سوالات مسافران در نقاط مختلف شهر از جمله میدان امام خمینی (ره)، ورودی باغ گل‌ها، پارک ناژوان، پارک صفه، چهارباغ عباسی، میدان امام حسین (ع)، باغ فدک، پایانه کاوه، راه‌آهن و فرودگاه شهید بهشتی مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: همکاری نیروهای اطلاع رسانی موازی فعالیت سامانه تلفنی ۱۳۷ است و این دو مجموعه در کنار یکدیگر ذیل کمیته اطلاع رسانی، مسافران را راهنمایی می‌کنند.

کد خبر 738759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.