افزایش مدت ماندگاری مسافران اقتصاد شهرها را رونق می‌بخشد/ لزوم حفظ حرمت ماه رمضان

معاون دادستان اصفهان گفت: تا حد امکان باید مدت ماندگاری مسافران را در اصفهان افزایش دهیم، چراکه در رونق اقتصادی شهر تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی ارجمندی امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: آمار ارائه شده از حضور مسافران نوروزی در اصفهان گواه این است که شهر اصفهان از بعد اسناد بالادستی که به‌عنوان یک طرح کلی در بحث گردشگری دیده شده است، نیاز به ایجاد کمپ‌های دیگری دارد.

وی افزود: اگرچه ایجاد کمپ فدک قطعاً اقدام مؤثری بوده است، اما در بُعد اقدامات زیرساختی که در این دولت و شورا پیگیری می‌شود، انتظار می‌رود که شهرداری اصفهان برای ایجاد کمپ دیگری در شهر اصفهان برنامه‌ریزی کنند.

معاون دادستان اصفهان تصریح کرد: بعضی از مسافران تمایل دارند در کمپ‌ها اسکان پیدا کنند و خدماتی که در این کمپ‌ها ارائه می‌شود مورد تحسین است.

ارجمندی با بیان اینکه با توجه به باز شدن آب زاینده‌رود قطعاً حجم مسافرها افزایش پیدا می‌کند، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر موج جدید بارش‌ها و حجم مسافران شاید کار برای ما سخت‌تر شود و باید در این مسئله دقت نظر لازم را داشته باشیم تا کمپ‌های سرپوشیده اطراف در حالت آماده‌باش قرار گیرند؛ مدیران شهری به‌طور جدی‌تر در دو موج دیگری که برنامه‌ریزی شده است باید این موارد را مد نظر داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا حد امکان باید مدت ماندگاری مسافران را در اصفهان افزایش دهیم، چراکه در رونق اقتصادی شهر تأثیر گذار است.

معاون دادستان اصفهان یادآور شد: نکته اساسی دیگر رعایت حرمت و حدود ماه مبارک رمضان است؛ شهر اصفهان از باب مردم متدین و شهید پروری که دارد، شرایط خاص خودش را دارد و به همین دلیل ما باید جدی‌تر در این بحث ورود کنیم.

ارجمندی افزود: برای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و حجاب، باید برنامه‌ریزی بهتری در این دو موج صورت بگیرد تا شاهد کاهش چشمگیر ناهنجاری‌ها در این بخش‌ها باشیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک شهر اصفهان در ایام نوروز تصریح کرد: با توجه به جاری شدن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود شرایط گره ترافیکی معابر مرکزی شهر اصفهان بیشتر می‌شود، از این‌رو باید از ظرفیت اماکن دولتی که اطراف رودخانه قرار دارند، استفاده شود.

کد خبر 738720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.