لزوم توجه ویژه به بافت تاریخی پیرامون مسجد جامع اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم اصفهان، بافت تاریخی به‌ویژه پیرامون مسجد جامع را مورد توجه قرار دادیم، زیرا احساس کردیم در این ۴۰ سال به تاریخی‌ترین محور اصفهان کم‌لطفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: اینکه به‌رغم سختی کار بتوانیم خدمتی کنیم و گره‌ای باز کنیم، بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای نخست فعالیت در شورای ششم، رؤسای اسبق کمیسیون شهرسازی در ادوار مختلف شورا را فارغ از خط سیاسی و فکری دعوت کردیم و دغدغه‌های آن‌ها احصا شد، افزود: از آن‌ها خواستیم اگر کاری را فکر می‌کنند زمین مانده است، به ما یادآور شوند، تا ما به عنوان سرباز در مسیر پیشبرد کار مردم و خدمت به شهر آن را اجرایی کنیم و نگذاشتیم تجربیات آن‌ها بدون استفاده بماند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در شورای ششم اصفهان، بافت تاریخی به‌ویژه پیرامون مسجد جامع را مورد توجه قرار دادیم، زیرا احساس کردیم در این ۴۰ سال به تاریخی‌ترین محور اصفهان کم‌لطفی شده است.

میرباقری افزود: پروژه‌های خوبی در این راستا همچون طرح «بابا قاسم» تعریف شده است.

وی گفت: تعلل در تصمیم‌گیری یک آفت محسوب می‌شود، اگر آسیب‌های موضوعی را مدام بررسی کنید و وارد اقدام و عمل نشویم، بزرگ‌ترین آسیب است که مصداق این موضوع طرح زیرگذر بزرگراه شهید چمران است که سال‌ها است روی میز مانده است.

لزوم توجه ویژه به بافت تاریخی پیرامون مسجد جامع اصفهان

تعلل در تصمیم‌گیری در بعضی پروژه‌های عمرانی به بودجه آن بازمی‌گردد

فرزانه کلاهدوزان، رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این برنامه اظهار کرد: فعالیت به عنوان یک زن سختی‌ها و البته شیرینی‌هایی دارد، اما به‌طور قطع اصل خدمت کردن شیرین است.

وی با تاکید بر اینکه سختی کار در کمیته‌های نظارتی است که مردم درخواست‌هایی دارند و مشکلاتی را مطرح می‌کنند، زیرا رفع بخشی از مشکلات در توان ما نیست، افزود: زنان به‌واسطه خلقت، توانایی مدیریت کارها را در ساحت‌های مختلف دارند.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تعلل در تصمیم‌گیری در بعضی پروژه‌های عمرانی گاهی به بودجه آن طرح بازمی‌گردد.

کد خبر 738704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.