«شادباش» در انتظار کودکان و نوجوانان مسافر نصف‌جهان در باغ فدک

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «شادباش» در باغ فدک ویژه نوروز ۱۴۰۳ گفت: مسافران نوروزی هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ می‌توانند در کنار خانواده با تشکیل تیم‌های خانوادگی از این بازی‌ها استفاده کنند.

محمدرضا تورجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی‌های بومی و محلی، ابر بازی‌ها و بازی‌های میدانی در کنار بازارچه باغ فدک برای گروه سنی کودک و نوجوان در قالب ویژه برنامه «شادباش» برگزار می‌شود.

وی افزود: مسافران نوروزی هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ می‌توانند در کنار خانواده با تشکیل تیم‌های خانوادگی از این بازی‌ها که در ابعاد مختلف تدارک دیده شده است، استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه شادباش جذاب شامل چندین بازی فکری و هیجانی است، خاطرنشان کرد: افراد با توجه به سن و علاقه خود می‌توانند با حضور در هر یک از این بازی‌ها از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید این بازی‌ها است و در کنار آن از بهبود عملکرد مغز، افزایش میزان صمیمیت و دوستی، پرورش هوش هیجانی، رشد روابط اجتماعی و انجام فعالیت‌های گروهی در میان کودکان و نوجوانان نیز نباید غافل شد.

کد خبر 738642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.