وضعیت اسکان مسافران در آموزش و پرورش رضایت‌بخش است

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: آموزش و پرورش لرستان با تدارک اتاق اسکان در سه رده با قیمت مناسب، رضایتمندی مهمانان نوروزی را جلب کرده است.

سعید رازانی در جریان بازدید از اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: محل‌های اقامت مسافران در آموزش و پرورش دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، فرش، شرایط استحمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است که شرایط را برای اقامت مسافران را به صورت مطلوب فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه از بیست و هشتم اسفند تا پایان روز سوم فروردین ۱۵ هزار و ۹۱۱ نفر در پایگاه‌های آموزش و پرورش استان پذیرش شده‌اند، افزود: تاکنون ۳۷۴۸ خانواده از فضاهای آموزش و پرورش برای اسکان استفاده کرده‌اند.

مدیرکل بازرسی لرستان خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ۱۶۵ مدرسه در قالب ۱۶۱۵ کلاس درس برای اسکان نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

رازانی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز و وجود شرایط نامساعد جوی از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش از جمله دیگر مدارس و سالن‌های ورزشی برای مسافران و گردشگران استفاده شود.

وی گفت: آموزش و پرورش لرستان با تدارک اتاق اسکان در سه رده با قیمت مناسب، رضایتمندی مهمانان نوروزی را جلب کرده است.

به گزارش ایمنا، در این بازدیدها عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، پرویز عبدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم‌آباد نیز حضور داشتند.

کد خبر 738591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.