عملیات ۶ ساعته برای نجات جان یک نفر در ارتفاعات توتستان / فوت یک گردشگر در پی سقوط از کوه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از عملیات شش ساعته برای نجات جان یک نفر در ارتفاعات توتستان و فوت یک گردشگر در پی سقوط از کوه خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۲:۰۰ روز گذشته _جمعه سوم فروردین_ گزارشی مبنی بر سقوط دختری ۲۰ ساله و مصدومیت مردی ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان به جمعیت هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم از پایگاه امداد و نجات مورچه خورت شاهین شهر با خودروی کمک‌دار و آمبولانس جهت امدادرسانی به مصدومان و دو تیم دیگر از شعب شاهین شهر و تیران و کرون با تجهیزات کوهستان برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل ایمن و پیمایش مسیر، به پیکر دختر ۲۰ ساله که بر اثر سقوط از صخره و پرت شدن فوت کرده بود رسیدند و جسد این گردشگر با تلاش نجات گران هلال احمر با استفاده از کارگاه‌های فنی به پایین منتقل شد.

متقی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی منطقه، بلافاصله نجات گران جهت امدادرسانی به پدر ۵۰ ساله وارد عمل شدند و وی را پس از انجام کمک‌های اولیه مورد نیاز، ساعت ۱۸:۰۰ به پایین کوه منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 738513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.