آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۴ فروردین / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه چهارم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور برای امروز _شنبه چهارم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس اطلاعات واصل شده، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه دیده می‌شود.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و در محورهای شمالی مداخلات جوی دیده نمی‌شودغ بر همین اساس، وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور روان گزارش شده است.

طبق اطلاعات موجود، محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۴ فروردین / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط غرب، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، در استان‌های واقع در نوار غربی و جنوبی و بعضی نقاط کرمان، غرب استان‌های هرمزگان، یزد و اصفهان، ابرناکی، بارش، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ برای مناطق جنوبی کشور و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این روز در شمال غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، شرق هرمزگان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و ایلام، بارش شدت خواهد داشت و دوشنبه با توسعه سامانه، در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، ابرناکی و بارش رخ خواهد داد که در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، شمال و شرق خوزستان، لرستان، جنوب ایران و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه فعالیت سامانه در بعضی نقاط استان‌های گلستان، خراسان شمالی، شرق استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود و به تدریج سامانه از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: از بعدازظهر سه‌شنبه، در مناطقی از شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان غربی و کردستان، ابرناکی و بارش باران و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد و چهارشنبه با گذر موج از نوار شمالی کشور، در بعضی نقاط شامل غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور، بارش و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این روز با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل شمالی بارش رخ خواهد داد و پنجشنبه تنها در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، شاهد شرایط ابرناکی و بارش خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: یکشنبه در جنوب غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و بعضی نقاط مرکز کشور، دوشنبه و سه‌شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش دید پیش بینی می‌شود و طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه دریای خزر، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس، سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه جنوبی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 738498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.