اسکان ۱۵۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مدارس آموزش و پرورش مورد استقبال قرار گرفته و در همان ساعات اولیه شب به‌صورت کامل تکمیل ظرفیت شد و از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر تا کنون به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران ارائه خدمات اسکان صورت گرفته است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نهمین شب میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی تمام ظرفیت‌های اسکان در شهر اصفهان مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهر ۱۰۰ درصد تکمیل شده و از ابتدا شروع فعالیت ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تا کنون پذیرای بیش از ۳۶ هزار نفر بوده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: مدارس آموزش و پرورش نیز به‌طوری مورد استقبال قرار گرفته است که در همان ساعات اولیه شب به‌صورت کامل تکمیل شد و از شروع فعالیت ستاد خدمات سفر شهر تا کنون به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران ارائه خدمات صورت گرفته است.

شفیعی با اشاره به استفاده گردشگران از منازل استیجاری گفت: شب گذشته بالغ بر ۲۰ هزار نفر نفر از منازل استیجاری استفاده کردند، همچنین ۲۰ خوابگاه خود گردان غیر انتفاعی به‌طور کامل تکمیل ظرفیت شد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل اولویت‌های اسکان درهای سه ورزشگاه امام خمینی (ره) منطقه ۱۴، ورزشگاه ولایت منطقه ۵ و ورزشگاه امیریه منطقه ۱۳ پس از حضور عوامل منطقه و عوامل کمیته قضائی و انتظامی و تاییدیه ایمنی توسط آتش‌نشانان در کمیته ایمنی و حوادث و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق کمیته اطلاع رسانی و سامانه ۱۳۷ به روی گردشگران باز شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باغ فدک در شب گذشته نیز به‌عنوان تنها مکان اسکان گردشگران به‌صورت چادر خواب پذیرای بیش از ۱۰ هزار نفر بود و این آمار از شروع فعالیت ستاد خدمات سفر به بیش از ۳۶ هزار نفر رسیده است.

شفیعی گفت: شب گذشته بیش از ۱۱۷ هزار نفر در شهر اسکان پیدا کرده و در مجموع از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۴۰۰ هزار نفر شب خواب در این کلان‌شهر اسکان پیدا کردند.

وی افزود: مسافران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان به گردشگران، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 738493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.