تلاش برای تشکیل ۲ فراکسیون جدید در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره پیش‌رو در مجلس شورای اسلامی و روزهای نخست فعالیت، نسبت به تشکیل دو فراکسیون حمایت و توسعه روستاهای کشور و حمایت از کارگران و بازنشستگان کشور اقدام خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: بر اساس آمار مجلس شورای اسلامی من هیچ غیبتی در مجلس نداشتم و آنچه می‌گفتند که پر غیبت‌ترین نماینده هستم، درست نیست.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های مجلس و آمار ارائه شده، من یکی از سه پرتلاش‌ترین و پرکارترین نمایندگان محسوب می‌شوم، در دوره دوازدهم، همه تلاش خود را خواهم کرد که بار دیگر پرکارترین نماینده مجلس باشم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: من به تنهایی ده‌ها نامه پیرامون موضوع آب نوشتم، در موضوعات کلان استان مانند آب میان نمایندگان استان در دوره یازدهم، وحدت وجود داشت.

مقتدایی با اشاره به انتقال آب دریا به اصفهان و ممانعت از خروج آب درون استان به خارج از استان برای استفاده شرب گفت: در طرح انتقال آب بیش از ۵۰۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است، زمانی که این میزان لوله گذاری به ۸۰۰ کیلومتر برسد، آب جریان پیدا خواهد کرد.

آب مورد نیاز صنایع را خارج از اصفهان تأمین کردیم

وی با تاکید بر اینکه سعی کردیم آب مورد نیاز صنایع را از خارج از اصفهان تأمین کنیم، اظهار کرد: در این راستا آب شیرینی که صنعت استفاده می‌کند را به بخش شرب و کشاورزی اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دولت قبل، نمایندگان موفق شدند مجوز لازم برای انتقال آب به صنایع را دریافت کنند و آن را پیش بردند و هم‌اکنون در حال نتیجه گرفتن آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ مشعل مازوت‌سوز داشتیم و با طرح شکایت، تمام آن‌ها پلمب شد، افزود: به ندرت پلمب‌ها شکسته شد که دوباره آن را پیگیری کردم، اگر بتوانیم جریان آب را درست کنیم، بخشی از طبیعت اصفهان را هم درست کردیم، البته در تلاش هستیم تا درد مزمن ۳۰ ساله را در کمتر از هشت سال ترمیم کنیم.

مقتدایی با ذکر توضیحاتی درباره آنکه گفته می‌شود وی در مجلس یازدهم سفرهای خارجی بسیاری داشته است، گفت: کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که من هم عضو آن هستم، تنظیم روابط خارجی ایران است، نظارت بر این وزارتخانه و البته بودجه آن نیز بر عهده این کمیسیون است؛ اگر وزیر امور خارجه سفری داشته باشد، اینگونه است که یکی از افراد کمیسیون همراه ایشان به سفر خواهد رفت، در این راستا من به عنوان نایب رئیس کمیسیون، دو سفر خارجی داشتم.

وی یادآور شد: در دوره پیش رو در مجلس شورای اسلامی و روزهای نخست فعالیت نسبت به تشکیل دو فراکسیون «حمایت و توسعه روستاهای کشور» و «حمایت از کارگران و بازنشستگان کشور» اقدام خواهم کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فرهنگیان، به ویژه کسانی که حق‌التدریس و خرید خدمت هستند، نیازمند رسیدگی هستند؛ در این راستا مجلس، مجوز جذب ۲۰۰ هزار نفر از این تعداد را تصویب کرد، همچنین در مجلس آینده نیازمند بررسی قوانین در این موضوع با کمک وزارت آموزش و پرورش هستیم.

کد خبر 738468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.