۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد گذر گل، نور و عکس در نوروز ۱۴۰۳ هزینه شده است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه گذر گل، نور و عکس با محوریت نمادهای مرکب از گل، تابلوهای عکاسی و فضای نورانی و آینه ایجاد شده است، گفت: حدود سه میلیارد تومان برای ایجاد گذر گل، نور و عکس مقابل هتل عباسی و مبلمان شهری دائمی آن هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی شامگاه جمعه _سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳_ در حاشیه رونمایی از گذر گل، نور و عکس مقابل هتل عباسی اظهار کرد: این مکان توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان آماده‌سازی شده است.

وی افزود: این گذر با محوریت نمادهای مرکب از گل، تابلوهای عکاسی و فضای نورانی و آینه ایجاد شده است و اینگونه گذرها، به‌ویژه در نوروز با رویکرد ایجاد فضای شاد و بانشاط برای شهروندان و مسافران است.

معاون شهردار و جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از بخش‌های مختلف گذر گل، نور و عکس استقبال شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این گذر خاطره خوش و یک حال خوب برای تمام شهروندان و مسافران به یادگار داشته باشد.

بقایی تاکید کرد: حدود سه میلیارد تومان برای ایجاد گذر گل، نور و عکس مقابل هتل عباسی و مبلمان شهری دائمی آن هزینه شده است.

کد خبر 738439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.