استفاده ۱۱ هزار نفر از سازه‌های تفریحی شهر رویاها در نوروز ۱۴۰۳

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر از تله‌کابین صفه، ۱۱۲۰۰ نفر از مجموعه شهر رویاها، حدود ۹ هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان و حدود ۱۱ هزار نفر از شهربازی صفه استفاده کردند.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۲۸۰ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند که از این میزان بیش از ۱۲۰ هزار نفر طی شب گذشته در مراکز اقامتی اصفهان ساکن شدند.

وی افزود: طی شب گذشته حدود ۸۷۰۰ نفر در هتل‌ها، حدود هزار هزار نفر در مهمان‌پذیرها، حدود ۴۰ هزار نفر در مدارس، ۲۱ هزار نفر در منازل استیجاری، حدود ۳۳ هزار نفر در منازل اقوام و آشنایان، حدود ۱۱۵۰۰ نفر در باغ فدک، حدود ۳۵۰۰ نفر در ورزشگاه‌ها و بالغ بر دو هزار نفر هم در خوابگاه‌ها اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه روز گذشته بیش از ۵۸۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید کردند، اضافه کرد: از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر از تله‌کابین صفه، ۱۱۲۰۰ نفر از مجموعه شهر رویاها، حدود ۹ هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان و حدود ۱۱ هزار نفر از شهربازی صفه استفاده کردند.

وی تصریح کرد: تا روز گذشته ۱۹۵۰۰ نفر از آکواریوم، حدود ۲۱۶۰۰ نفر از باغ پرندگان، بیش از ۱۰ هزار نفر از باغ خزندگان و بیش از هزار نفر از باغ پروانه‌ها و صدف‌ها استفاده کردند.

کد خبر 738399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.