ساماندهی پیاده‌رو بلوار گل‌ها با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی و پیاده روسازی از پروژه‌های مهم منطقه بوده است، از این‌رو در سال جاری دو پروژه پیاده‌روسازی دو طرف خیابان شهید طاهرزاده و خیابان مخابرات و بلوار گل‌ها حدفاصل خیابان شهید شهبازی و خیابان شهید طاهرزاده در دست اجرا قرار دارد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت پیاده‌روسازی‌ها اظهار کرد: ساماندهی و پیاده‌روسازی از پروژه‌های مهمی است که سواره رو را از محل عبور عابر پیاده تفکیک کرده و با اجرای سایر تمهیدات همچون ساماندهی عبور معلولان ویلچر رو و نابیناها، موجب ایمنی تردد آن‌ها نیز می‌شود.

وی افزود: طبق درخواست‌های مردمی در ملاقات‌های انجام شده و میزهای خدمتی که در محلات تشکیل شده بود، نامناسب بودن پیاده‌رو بلوار گل‌ها که به صورت بوستان بین خیابان‌های شهید طاهرزاده و شهید شهبازی واقع شده است، مطرح شده بود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۲۰ میلیارد ریالی ساماندهی و پیاده‌روسازی بلوار گل‌ها تاکید کرد: ساماندهی و پیاده‌روسازی دو طرف این بلوار به طول حدود ۱۰۰۰ متر و مساحت ۲۹۰۰ مترمربع در این روزهای پایانی سال به پایان رسیده است.

ساماندهی پیاده‌رو بلوار گل‌ها با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

باقری با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی مخابرات گفت: عملیات اجرایی و ساماندهی خیابان مخابرات با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع، در دست اقدام است و این عملیات به احترام مردم از روز دوم فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با اتمام ساماندهی و پیاده‌روسازی خیابان شهید طاهر زاده و بلوار گل‌ها تا پایان سال جاری، سعی شده عملیات پیاده‌روسازی خیابان مخابرات در اوایل سال آینده به اتمام برسد تا پیاده‌روهای محله بهارستان نونوا شده باشد.

کد خبر 738244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.