بیش از ۳۰۰ فلاورباکس در منطقه ۶ اصفهان جانمایی شد

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث باغ لاله‌ها با استفاده از ۱۰ هزار گلدان گل لاله در گلستان شهدا احداث شده است که شهروندان و مسافران می‌توانند از آن بازدید کنند، گفت: در کل چهارراه‌ها و میادین بیش از ۳۰۰ فلاورباکس ویژه جانمایی شده است.

رضا اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۶ شهرداری اصفهان برای استقبال از سال جدید و مسافران نوروزی در خصوص گل‌کاری، احیای فضای سبز، مرمت پیاده‌روها، جداول، رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول اقدام کرده است.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی، ستاد هدایت در مجاورت پل راه‌آهن ایجاد شده است تا آن‌ها در زمان ورود به نصف‌جهان اطلاعات بیشتری از شهر داشته باشند.

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جهت استقبال سال جدید در محدوده گلستان شهدا برای گل‌آرایی محوطه گلستان و گلکاری ویژه برای این ایام و استقبال از خانواده معظم شهدا اقدام شد.

اکبرزاده با بیان اینکه احداث باغ لاله‌ها با استفاده از ۱۰ هزار گلدان گل لاله در گلستان شهدا احداث شده است که شهروندان و مسافران می‌توانند از آن بازدید کنند، تاکید کرد: در کل چهارراه‌ها و میادین بیش از ۳۰۰ فلاورباکس ویژه که از سه ماه قبل در حال گل‌آرایی آن بودیم، جانمایی شده است.

کد خبر 738102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.