افزایش ۳ برابری ورود خودروی مسافران به باغ فدک/ تلاش برای میزبانی شایسته از گردشگران

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته (اول فروردین) ۱۴۷۰ ورودی خودرو داشتیم که حدود سه برابر نسبت به شب گذشته افزایش داشت و پیش‌بینی ما این است که امشب نیز این تعداد افزایش پیدا کند.

مهدی سلطان‌آقایی در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با همت همکاران در منطقه و ستاد، ما از بیست‌وچهارم اسفند در باغ فدک ورودی مسافر داشتیم، اما در دو روز اخیر تعداد مسافران افزایش پیدا کرده است، به‌ویژه شب گذشته (اول فروردین) ۱۴۷۰ ورودی خودرو داشتیم که حدود سه برابر نسبت به شب گذشته افزایش داشت و پیش‌بینی ما این است که امشب نیز این تعداد افزایش پیدا کند.

وی افزود: یکی از مهمترین چیزهایی که باید در نظر گرفت، امکانات اولیه‌ای است که مسافر به آن نیاز دارد، از این‌رو در بازدیدهای انجام شده سعی کردیم در بحث امکانات اولیه، شرایطی فراهم کنیم که به محض رسیدن مسافران آن‌ها را اذیت نکند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از مواردی که در کنار خدمات رفاهی مورد نظر قرار دادیم، زیبایی باغ فدک بود، زیرا همه انتظار دارند از شهر اصفهان یک چهره فوق‌العاده زیبا ببینند، اولین جایی هم که مسافر به آن وارد می‌شود باغ فدک است و انتظار می‌رود این مکان نیز زیبا باشد؛ در همین راستا با استفاده از المان‌های نوری بلوار فرزانگان که هدایت کننده مسافران به سمت باغ فدک بود، طاق نصرت ورودی باغ فدک، تونل نوری به سمت دریاچه، افزایش حجم نور محیط باغ، تم قلم‌نو با گلکاری در فضای باغ، گلکاری نسبتاً خوب در مقایسه با سال‌های قبل در باغ فدک، چیدمان سفره هفت سین و موارد دیگر، سعی کردیم محیط زیبایی ایجاد کنیم.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: در گفت‌وگویی که صبح امروز با مسافران مختلف از سنین مختلف داشتم، بیشتر آن‌ها اسکان در باغ فدک را به مهمان‌پذیر ترجیح می‌دادند، چراکه شرایط و امکانات لازم در کنار ایمنی و امنیت باغ وجود دارد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: روز گذشته ویژه برنامه سال تحویل را داشتیم که واقعاً پیش‌بینی چنین استقبالی را نمی‌کردیم، زیرا سال تحویل در زمان اوج خواب مسافران بود، اما با این وجود استقبال کم نظیری از برنامه شد و ایران کوچک شده‌ای از اقصی نقاط کشور در جشن ما شرکت کردند.

وی ادامه داد: عصرها اجرای بازی‌های بومی - محلی در دستور کار است و از امشب جشن مفصلی به مناسبت ایام نوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کنار دریاچه باغ فدک برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا هفتم فروردین برقرار است و امیدواریم مورد استقبال مسافران قرار گیرد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای نوروز ۱۴۰۳ پهپاد آتش‌نشان به‌عنوان تجهیزی به‌روز و ثمره تعامل شهرداری با مجموعه‌های دانش‌بنیان نیز در حال استفاده است، گفت: این پهپاد به‌صورت خاص و ویژه باغ فدک را رصد می‌کند و موجب ارتقای ضریب ایمنی این مجموعه شده است

کد خبر 738060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.