برگزاری کرسی تلاوت و جزخوانی قرآن کریم در چهارباغ عباسی اصفهان

مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در باغ فدک برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت و جزخوانی قرآن کریم را در چهارباغ عباسی برگزار کردیم.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که برنامه‌ها ورزشی، فرهنگی و تفریحی را شامل می‌شود که در اماکن مختلفی که گردشگران و شهروندان حضور پیدا می‌کنند اجرا خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه تحویل سال را در گلستان شهدا داشتیم و رویدادهای فرهنگی و تفریحی که شامل غرفه‌های تیراندازی، کودک، بازی و رومیزی از دوم تا هشتم فروردین در سالن جدید این گلستان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه جُنگ قرآنی نیز از دوم تا هشتم در سالن جدید گلستان شهدا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این جُنگ میزبان مسافران و شهروندان خواهیم بود و اختتامیه این رویدادها با حضور قاریان بین‌المللی آقایان شاکرنژاد و احمد صمدانور برگزار خواهد شد.

خاکسار با بیان اینکه در باغ غدیر جشنواره مناجات‌خوانی، ویژه برنامه ورزشی و تفریحی و تئاتر خیابان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در پارک جنگلی ناژوان و کوه صفه نیز رویداد ورزشی تفریحی و تئاتر خیابانی در نظر گرفته شده است، همچنین برای شب‌های قدر در پارک کوهستانی صفه ویژه برنامه‌ای با همین عنوان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در باغ فدک برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت و جزخوانی قرآن کریم را در چهارباغ عباسی برگزار کردیم و غرفه‌ها و برنامه‌هایی که در این محور گردشگری مخصوص شهروندان و مسافران طراحی شده است.

مسئول کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: در شب و شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) جشن‌های ویژه در مناطق مختلف شهر اصفهان برای شهروندان و مسافران در نظر گرفته و مباحث گردشگری نیز در اپ اصفهان‌من برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 738043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.