میزبانی باغ رضوان از ۱۱۰ هزار زائر در نخستین روز سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نخستین روز سال ۱۴۰۳ میزبان ۱۱۰ هزار زائر در باغ رضوان بودیم، گفت: در این روز حدود ۲۷ هزار و ۶۴۷ خودرو در این آرامستان تردد کرده است و ۲۰ دستگاه اتوبوس به زائران سرویس‌دهی کرد.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکم فروردین سال جاری بسیاری از شهروندان از نماز صبح به زیارت قبور درگذشتگان خود در آرامستان باغ رضوان آمدند.

وی افزود: جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر در نخستین روز سال مهمان باغ رضوان بودند، همچنین طبق آمار دوربین‌های تردد شمار، ۲۷ هزار و ۶۴۷ خودرو در این آرامستان تردد کرده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تاکید کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس در نخستین روز سال ۱۴۰۳ به زائران این مکان مقدس سرویس‌دهی کرد.

حاجیان گفت: طبق آمار دقیق ورود و خروج‌ها به طور میانگین ۴۰۰۰ خودرو در یک زمان واحد در آرامستان حضور داشته، همچنین بررسی پلاک خودروها حاکی از حضور زائر از شهرهای مختلف کشور بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهروندان از یکم فروردین سال جاری با آغاز به کار جایگاه سوخت، در خصوص زمان حضور آن‌ها در باغ رضوان رفع شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شایان ذکر است آمار ذکر شده صرفاً مربوط به روز نخست فروردین بوده است و آمار روزهای دیگر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 737924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.