کاشت ۸۰۰۰ اصله درخت و درختچه مقاوم به کم‌آبی در ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: کاشت بیش از ۸۰۰۰ اصله درخت و درختچه مقاوم به کم آبی، ناژوان را برای میزبانی از حضور و استفاده شهروندان آماده و محیا کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارکنان اداره خدمات شهری و محیط زیست مدیریت ناژوان اصفهان با جانمایی ۱۴۰ گلدان گل غیر ثابت، ۲۲۰ گلدان گل ثابت، کاشت انواع گل فصل، درختچه‌های زینتی و کاشت ۸۱ هزار گلدان گل فصل در باغچه‌ها و گود حاشیه درختان در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع انجام شده است.

وی افزود: ۲۸۰۰ مترمربع لشمه چمن کاشت شده، همچنین عملیات کاشت و واکاری پرچین به طول ۳۰۰۰ متر انجام شده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: کاشت بیش از ۸۰۰۰ اصله درخت و درختچه مقاوم به کم آبی، ناژوان را برای میزبانی از حضور و استفاده شهروندان آماده و محیا کرد.

قائلی گفت: در آماده‌سازی محیط، گل‌کاری و فضای سبز، اجرای طرح‌های ویژه و رنگ‌بندی جذاب که علاوه بر چشم نواز بودن و ایجاد نشاط و آرامش، هر بازدید کننده‌ای را متوجه خلقت الهی می‌کند، مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از شهروندان و گردشگران دعوت می‌شود با حضور خود در عرصه پارک طبیعی و جنگلی ناژوان از جذابیت‌های آن استفاده کنند و مراقب میراث طبیعی شهر باشند، همچنین همکاری خود را از مجموعه مدیریت شهری خاصه کارگران زحمت‌کش فضای سبز و همکاران مدیریت ناژوان شهرداری این کلان‌شهر دریغ نکنند.

کد خبر 737918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.