آماده‌باش ۲۶ آتش‌نشان در باغ فدک / ۱۳۸ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران خارج شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی، ۲۶ نفر به همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و ۲ دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته _شامگاه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مسافران نوروزی ۴۵۰ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۱۳۸ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کردند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز حدود آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۲۶ نفر در دو شیفت کاری به همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و ۲ دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

سرآتشیار مقدس‌زاده خاطرنشان کرد: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر اصفهان، در سالن‌های ورزشی همچون ورزشگاه ولایت ۱۰ چادر مسافرتی برپا شد.

وی ادامه داد: تعداد استقراری‌های نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر ۲۶ نفر بود و طی روز گذشته تعداد ۱۵ حریق و ۱۴ حادثه رخ داده است.

کد خبر 737873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.