گلستان شهدا، گل‌سِتان شد/ هماهنگی بین ارگان‌ها در اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در جلسه کمیته عالی گلستان شهدا مقرر شد برای نوروز ۱۴۰۳ این مکان، گل‌سِتان شود که از نظر گل‌آرایی نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشت و جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های چند ماهه کمیته‌های ستاد اظهار کرد: در اصفهان هماهنگی خوبی بین ارگان‌ها برای ارائه خدمات مطلوب داریم که در جلسه با معاونان خدمات شهری کلان‌شهرها به این انسجام و هماهنگی اشاره کردم.

وی افزود: حدود ۱۵ کمیته ستاد دائمی خدمات سفر بالغ بر پنج ماه است که جلسات مستمری دارند و امیدوارم ثمره آن را در یک ماه فعالیت ستاد در نوروز ببینیم.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن قدردانی از منطقه ۶ شهرداری خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته عالی گلستان شهدا مقرر شد برای نوروز ۱۴۰۳ گلستان شهدا گل‌سِتان شود که از نظر گل‌آرایی نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشت.

بقایی تاکید کرد: پارک‌های حاشیه رودخانه زاینده‌رود در دنیا ویژه است و شهرهای زیادی داریم که رودخانه از میان آن می‌‎گذرد، اما هیچ کجا همچون اصفهان عرض حدود ۱۰۰ متری فضای سبز کنار رودخانه نداریم.

وی اضافه کرد: سرویس‌های بهداشتی حواشی زاینده‌رود وضعیت مناسبی نداشت که این موضوع توسط شهردار اصفهان مطرح شد و با توجه به جلسه مدیران مناطق، حوزه تعمیرات و نگهداری معاونت خدمات شهری محوریت قرار گرفت تا ۲۲ سرویس بهداشتی را بازسازی و نوسازی کنیم.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از حدود ۴۰ روز پیش فعالیت ویژه‌ای روی سرویس‌های بهداشتی حاشیه زاینده‌رود انجام شد و به شکل و ظاهر خوبی رسید، اضافه کرد: اینکه آموزش و پرورش برای اسکان غیرفرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ نیز اقدام می‌کند، کمک خوبی به فضای اسکان مسافران می‌دهد و همین که در کنار هم فعالیت‌ها را پیش می‌بریم، نشان می‌دهد می‌توانیم سال به سال کارهای بهتری انجام دهیم.

کد خبر 737823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.